La Sala Stroika rep el Premi Enderrock al reconeixement a la indústria pels seus 10 anys de treball
3 de març de 2021 XARXA
Dani Castellano, director de Casa de la Música de Manresa i Stroika, ha recollit aquest premi que reconeix la dècada de trajectòria de la sala manresana
A més, ha destacat la importància de la música dintre de la cadena de valor i ha recalcat la cruenta situació que viuen les sales de concerts, al estar tan supeditades a les discoteques
Aquest dimecres 3 de març, en un acte que ha tingut lloc a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm, s'han devetllat més detalls sobre aquesta edició dels Premis Enderrock. Però és que a més, s'han entregat els reconeixements a la indústria, destacant el treball que ha desenvolupat la Sala Stroika de Manresa durant els seus 10 anys de vida.
Dani Castellano, director de la Sala Stroika i de Casa de la Música Manresa, ha estat l'encarregat de recollir aquest premi, i ha aprofitat per destacar el treball conjunt que s'ha fet durant aquesta década. "Aquest premi és un premi col·lectiu, perquè una sala no es porta sola, hi ha molta gent darrere: treballadors, els diferents agents musicals i per suposat, els més de 900 artistes que han fet d'Stroika casa seva".
I és que la Sala Stroika va obrir les seves portes a l'octubre de 2010 amb el recital de Carles Belda i el conjunt Badabadoc; seguit al dia següent pel directe de Plouen Catximbes. Tot just el mes següent, va penjar el cartell d'entrades exhaurides, al concert d'Obrint Pas. Des d'aquell moment, han passat pel seu escenari, artistes i bandes com Manu Chao, Love Of Lesbian, ZOO, Berri Txarrak, Iseo & Dodosound, Tribade, Bad Gyal o Amparanoia, entre moltes altres.
A més, en la seva petita compareixença, Dani Castellano ha recordat la difícil situació per la qual estan passant totes les sales. "Hem donat petits passos, però hem de tenir consciència, de que al nostre panorama hi ha una anomalia: i és que les sales de concerts depenen de l'explotació de la discoteca per poder sobreviure". Una solució que passa per abordar què ocorrerà quan passi la pandèmia. "Hem de plantejar-nos quin tipus d'infraestructura volem consolidar. I és que les sales de concerts són elements primordials en la cadena de valor".
Dani Castellano, director de Casa de la Música de Manresa i Stroika, ha recollit aquest premi que reconeix la dècada de trajectòria de la sala manresana
A més, ha destacat la importància de la música dintre de la cadena de valor i ha recalcat la cruenta situació que viuen les sales de concerts, al estar tan supeditades a les discoteques
Aquest dimecres 3 de març, en un acte que ha tingut lloc a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm, s'han devetllat més detalls sobre aquesta edició dels Premis Enderrock. Però és que a més, s'han entregat els reconeixements a la indústria, destacant el treball que ha desenvolupat la Sala Stroika de Manresa durant els seus 10 anys de vida.
Dani Castellano, director de la Sala Stroika i de Casa de la Música Manresa, ha estat l'encarregat de recollir aquest premi, i ha aprofitat per destacar el treball conjunt que s'ha fet durant aquesta década. "Aquest premi és un premi col·lectiu, perquè una sala no es porta sola, hi ha molta gent darrere: treballadors, els diferents agents musicals i per suposat, els més de 900 artistes que han fet d'Stroika casa seva".
I és que la Sala Stroika va obrir les seves portes a l'octubre de 2010 amb el recital de Carles Belda i el conjunt Badabadoc; seguit al dia següent pel directe de Plouen Catximbes. Tot just el mes següent, va penjar el cartell d'entrades exhaurides, al concert d'Obrint Pas. Des d'aquell moment, han passat pel seu escenari, artistes i bandes com Manu Chao, Love Of Lesbian, ZOO, Berri Txarrak, Iseo & Dodosound, Tribade, Bad Gyal o Amparanoia, entre moltes altres.
A més, en la seva petita compareixença, Dani Castellano ha recordat la difícil situació per la qual estan passant totes les sales. "Hem donat petits passos, però hem de tenir consciència, de que al nostre panorama hi ha una anomalia: i és que les sales de concerts depenen de l'explotació de la discoteca per poder sobreviure". Una solució que passa per abordar què ocorrerà quan passi la pandèmia. "Hem de plantejar-nos quin tipus d'infraestructura volem consolidar. I és que les sales de concerts són elements primordials en la cadena de valor".